ΣΟΚ– Eμβόλιο: Συναγερμός στις αρχές – Άλλα δύο περιστατικά θρομβώσεων

0
732

Nέο φυλλάδιο από το Παραδοσιακό Παντοπωλείο Στασινόπουλος Παναγιώτης, γεμάτο με super προσφορές που δεν πρέπει να χάσετε! Ξεφυλλίστε το online εδώ: https://bit.ly/341GWci

2614 012.719#paradosiako#pantopwleio#stasinopoulos#delivery_service

Μπορεί να είναι εικόνα φαγητό, ποτό και κείμενο

Εξετάζεται ένα περιστατικό μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca και ένα με Johnson & Johnson
Άλλο δύο περιστατικά θρομβώσεων που πιθανώς να οφείλονται στον εμβολιασμό για τον κορονοϊό εξετάζουν οι αρμόδιες υγειονομικές αρχές, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του ethnos.gr. Ειδικότερα το Τμήμα Φαρμακοεπαγρύπνησης του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων. (ΕΟΦ) εξετάζει δύο περιπτώσεις πολιτών μεταξύ 30 και 45 ετών οι οποίοι εμβολιάσθηκαν και παρουσίασαν λίγο μετά θρομβώσεις, περιγράφουν έγκυρες πηγές του ethnos.gr.

Στη μία περίπτωση ο εμβολιασμός έγινε με το εμβόλιο της AstraZeneca ενώ στη δεύτερη με το εμβόλιο της Johnson & Johnson. Μέχρι στιγμής οι αρχές έχουν 5 περιπτώσεις επιβεβαιωμένων παρενεργειών μεταξύ των οποίων και ένας θάνατος γυναίκας 62 ετών έπειτα από εμβολιασμό με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Τόσο ο ΕΟΦ όσο και οι αρμόδιοι του υπουργείου Υγείας έχουν ενημερωθεί για τις δύο νέες περιπτώσεις, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα από την εξέταση των δεδομένων τα επόμενα 24ωρα.

Να σημειωθεί ότι παρά την έντονη ανησυχία που επικρατεί για το εμβόλιο της AstraZeneca και τα περαστικά θρόμβωσης με το συγκεκριμένο σκεύασμα, η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών συνέστησε να συνεχισθούν κανονικά οι εμβολιασμοί, δίνοντας ωστόσο την επιλογή στις ίδιες τις γυναίκες μεταξύ 30 και 49 ετών να επιλέξουν άλλα εμβόλια εάν το επιθυμούν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.