Πάτρα: 3 ευρώ η μερίδα πλέον στα καταστήματα έτοιμου φαγητού

0
3571

Σε κατάσταση απόγνωσης βρίσκονται οι επιχειρηματίες εστίασης στην Πάτρα, καθώς βρίσκονται ένα βήμα πριν από τον αφανισμό τους. Από τα τέλη Μαΐου που η εστίαση άνοιξε, μετά την καραντίνα λόγω του κορωνοϊού, οι μαγαζάτορες χάνουν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους, καθώς δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει. Και εάν στον καφέ η κατάσταση είναι κάπως καλύτερη ,τα πράγματα είναι δραματικά στο χώρο του φαγητού.

Μάλιστα, μετά την κλιμάκωση των περιοριστικών μέτρων στην Αχαΐα για την ανάσχεση εξάπλωσης του κορωνοϊού, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί ραγδαία. Οι περιορισμοί στα τετραγωνικά μέτρα που επέβαλλε η κυβέρνηση και κατ’ επέκταση η μείωση των τραπεζοκαθισμάτων, το υποχρεωτικό ωράριο μέχρι τις12 τα μεσάνυχτα, η ανασφάλεια των Πατρινών, τόσο για την υγεία τους, όσο και για τη μελλοντική τους οικονομική κατάσταση, έχει κάνει την έξοδο για φαγητό… τεράστια πολυτέλεια.

Και η κατάσταση θα γίνει ακόμα πιο δραματική τώρα που χειμωνιάζει και ο κόσμος αναγκαστικά θα πρέπει να κάθεται στους εσωτερικούς χώρους των μαγαζιών.

Όσο για τα μέτρα της κυβέρνησης (μείωση του ΦΠΑ, επαγγελματικά μισθώματα, κτλ), αυτά μοιάζουν με ασπιρίνες που δίνονται σε έναν βαριά άρρωστο οργανισμό…

Η πανδημία, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς,ήταν η χαριστική βολή για την εστίαση, μετά από μία δεκαετία οικονομικής κρίσης και πάνω που η αγορά ξεκινούσε να βρίσκει τον βηματισμό της.

ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ

Ορισμένοι μαγαζάτορες της Πάτρας, σε μια απέλπιδα προσπάθειά τους να επιβιώσουν έχουν αρχίσει να ρίχνουν τις τιμές των προϊόντων τους στα τάρταρα, με στόχο να ανεβάσουν τους τζίρους τους και τον κύκλο εργασιών τους. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα μαγειρείου της πόλης, που προσφέρει πιάτα από 3 ευρώ και μάλιστα για κατανάλωση στο μαγαζί και όχι σε πακέτο.

Η τιμολογιακή πολιτική του καταστήματος έχει αρχίσει να συζητείται στην πόλη και πολλοί αναρωτιούνται πως είναι δυνατόν να προσφέρει τα προϊόντα του σε τέτοιες τιμές χωρίς να υπάρχει έκπτωση στην ποιότητα των φαγητών. Ωστόσο, οι πελάτες του συγκεκριμένου καταστήματος, δείχνουν να είναι ικανοποιημένοι.

Και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του κλάδου, καθώς τα περισσότερα καταστήματα του είδους στην Πάτρα, τα οποία είναι πλέον πολλά και ο ανταγωνισμός είναι έντονος, προσπαθούν να κρατούν χαμηλά τις τιμές χωρίς να κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα για να διατηρήσουν το πελατολόγιο τους.

Σε κάθε περίπτωση, όλα δείχνουν ότι ο χειμώνας του2020–2021 θα είναι ένας δύσκολος χειμώνας, όπου ουδείς γνωρίζει ποιες επιχειρήσεις θα επιβιώσουν και πώς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.