Καναδάς: Έρευνα για συμβάντα μυοκαρδίτιδας σε παιδιά μετά τον εμβολιασμό τους με σκεύασμα Pfizer/BionTech – Δείτε απίστευτες παρενέργιες

0
242
Καναδάς: Έρευνα για συμβάντα μυοκαρδίτιδας σε παιδιά μετά τον εμβολιασμό τους με σκεύασμα Pfizer/BionTech

Το υπουργείο Υγείας του Καναδά ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα αναφορικά με συμβάντα που έχουν αναφερθεί μυοκαρδίτιδας σε παιδιά τα οποία εμφανίστηκαν μετά τον εμβολιασμό τους με το πειραματικό εμβόλιο BNT162b2 της Pfizer/BionTech.

«Οι αρχές Υγείας του Καναδά παρακολουθούν στενά τις αναφορές συμβάντων μυοκαρδίτιδας, μέχρι στιγμής όμως δεν έχουν διαπιστώσει μια ξεκάθαρη σχέση των συμβάντων αυτών με εμβόλια mRNA», αναφέρεται σε ανακοίνωση του καναδικού υπουργείου Υγείας.

Σύμφωνα με τον καρδιολόγο Δρ. Peter Liu και επικεφαλής του ερευνητικού τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Οττάβα τα κυριότερα συμπτώματα μυοκαρδίτιδας είναι:

Πόνος στο στήθος

Αίσθηση πίεσης στο στήθος που δεν φεύγει

Πόνος που δυναμώνει όταν κάποιος παίρνει βαθιά ανάσα

Μικρές κοφτές αναπνοές

Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις τα συμπτώματα μπορεί να φτάσουν μέχρι αρρυθμία και λιποθυμία.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι πληροφορίες για συμβάντα μυοκαρδίτιδας σε παιδιά μέχρι στιγμής επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει σχέση μεταξύ των εμβολίων mRNA, κυριότερα στη δεύτερη δόση του εμβολίου, αλλά όπως λέει ο ίδιος αυτά συμβαίνουν σπάνια.

Τα περιστατικό αυτά έρχονται να προστεθούν στα αντίστοιχα που σημειώθηκαν στο Ισραήλ.

«Το Υπουργείο Υγείας εξετάζει επί του παρόντος εάν υπάρχει υπερβολική νοσηρότητα (ποσοστό νόσου) και αν μπορεί να αποδοθεί στα εμβόλια», δήλωσε Ισραηλινός εκπρόσωπος.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο χαρακτήρισε τα περιστατικά ως «ερωτηματικό» και τόνισε ότι το Υπουργείο Υγείας δεν έχει ακόμη εξαγάγει συμπεράσματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.